Menyasszonyi ruha választás - második felvonás

Nos, péntekre foglaltam az első felvonásos ruha hisztéria utánra először időpontot. Ez egy olyan szalon ahol korábban már jártam, csak most másik ajtón mentem be ruhát próbálni....és így már egy másik szalon :D

Először el is bizonytalanodtam, hogy én vagyok a hülye és két néven fut egy szalon? De hát a másikban nem találtam meg a ruhát...nagyon nem. De nem, ez kettő különböző.

Na és itt megtörtént aminek meg kell történnie....VÉGRE bent volt egy nagyon egyszerű selyem fazonos ruha amit felpróbálhattam...de előtte kanyarodjunk vissza az első körös elképzeléseimhez...ugye szerettem volna ha elöl nem figyelemfelkeltő a ruha, hátul viszont kivágott, nem szerettem volna fűzős ruhát mert kényelmetlen, meg olyat sem ami nagy szoknyás....nos ez a ruha egy elöl teljesen zárt, csónaknyakú ruha volt, hátul a hátam közepéig zárt, onnan nyitott dekoltázsú, teljesen egyszerű, semmi csipke, tört fehér...csak a derekán, és pont a derekán, nem a lengőbordámnál, nem 5 vagy 10 centivel feljebb, hanem ahol kell...egy ujjnyi vastag vadul csillogó öv. Csiribú csiribá, már kész is volt a menyasszony....2020-as modell, egy darab és akciós, 140e és az enyém. Nem volt benne nagy a fenekem, nem volt széles benne a vállam, nem volt nagy a hátam, úgy esett ahogy egy ruhának esnie kell és úgy állt ahogy egy ruhának rajtam állnia kell. ÉN voltam benne, az én stílusom, az én személyiségem tükröződött vissza. És nem elfelejtendő hogy megértettem, hogy a többi ruha miért állt sz.rul :D

Innentől már csak egy kérdésem volt: kártyával lehet fizetni?

Szóval azt hiszem ez a ruha kérdés lezárult és enyém is a csoda *-*

Tanulság: próbálj fel olyat is amit elsőre nem tudsz elképzelni magadon, menj több szalonba, sajnos sok helyen egyáltalán nem segítőkészek!! Ne keseredj el, keresgélj tovább. Jól fontold meg, gondold meg és előzetesen határold be az összeget...nem mindig a legdrágább a legjobb :)

A katalógus fotót becsatolom, sajnos nem a legjobb, nekem pl nem tetszik ezen a képen, élőben sokkal jobb majd az esküvő után mutatok.... :)

Íme a Bianca névre hallgató csoda:

74478252_594411931306254_2345205340804481024_n.jpg